Competiția de Design Rugvista!
FINALIȘTII ANULUI 2021 - VOTAȚI și CÂȘTIGAȚI
Ludique 02 create de Angela Stefania Szavui
This design is meant to evoke the idea that sometimes the essence of objects could be seen through a childs’ eyes. Visually the design starts from the elements a child would draw when thinking of a carpet, giving the resulted image a playful (ludic) sense which could confer a controlled playfulness to the mostly standardized contemporary environment. The sketch-like lines give a feeling of uniqueness, adding personality to the design.
Acest design este menit să evoce ideea că uneori esența obiectelor poate fi surprinsă prin ochii unui copil. Vizual designul pornește de la elementele pe care un copil le-ar desena gândindu-se la un covor, dând imaginii rezultate un sens jucăuș (ludic) ce poate conferi un caracter jucăuș controlat ambientului în mare parte standardizat. Liniile schițate dau sentimentul de unicitate, adăugând personalitate designului.
Despre Angela Stefania Szavui
I studied product and graphic design at the University of Art and Design in Cluj-Napoca (Romania). Since graduation I have been designing products mostly for school fashion and stationery, but I also kept my focus on contemporary trends in other areas of product design, searching for an approach that could express my ideas and views on contemporary products. As a designer I try to avoid overcrowding the world with meaningless products, which is why I want to add a layer of content, besides the physical, functional and visual ones, with which the user can relate more deeply, making the need of “more stuff” obsolete.
Am studiat design de produs și design grafic la Universitatea de Artă și Design din Cluj-Napoca (România). După absolvire m-am ocupat cu designul produselor școlare (de modă și rechizite) dar mi-am păstrat interesul pentru alte domenii ale designului de produs, căutând o abordare prin care să-mi pot exprima ideile și punctele de vedere legate de produsele contemporane. Ca designer încerc să evit suprasaturarea lumii cu produse fără sens, de acceea vreau să adaug un strat de conținut, pe lângă cel fizic, funțional și vizual, cu care utilizatorul poate relaționa mai profund, făcând nevoia de a avea „mai multe lucruri” învechită.